Z zavarovalnico Generali že od leta 2017 sodelujemo na področju aktivacije športnih sponzorstev. Skrbimo tudi za to, da pri marketinških akcijah njihovih sponzorirancev nikdar ne zmanjka svežih, sodobnih idej. Vključeni smo v pripravo strategije Generalija pri povezavi športnih sponzorstev s socialnimi mediji.
Veriga bencinskih servisov OMV prek nas stalno aktivira sponzorstvo Rokometne zveze Slovenije ter še posebej moške članske rokometne reprezentance. Naše sodelovanje je večplastno, primarno pa se sestoji iz aktivacij na večjih dogodkih pod okriljem Rokometne zveze Slovenije ter priprav materialov (video, foto, vsebine) za akcije OMV na socialnih omrežjih.
Blagovni znamki Gorenje smo pomagali aktivirati njihovo sponzorstvo evropskega rokometnega prvenstva v okviru kampanje Simplyfans, pri čemer smo se osredotočili predvsem na video vsebine in objave na socialnih medijih. Pripravili smo aktivacijo Gorenjevih produktov z Vidom Kavtičnikom v glavni vlogi kuharja, ki pripravlja zdrave in preproste prigrizke, primerne za družbo med gledanjem rokometnih tekem.
Za NLB smo na prvi tekmi slovenskih rokometašev po bronasti medalji na SP 2017 pripravili aktivacijo za navijače. Iz Francije in Hrvaške smo pripeljali takrat poškodovana Vida Kavtičnika in Darka Cingesarja, ki sta bila z medaljami okrog vratu na voljo za fotografiranje z navijači pred začetkom tekme. Dva meseca kasneje smo na tekmo v Koper popeljali cel avtobus zaposlenih NLB, jih presenetili z obiskom nekdanjega reprezentanta Ognjena Backoviča, ki je bil z njimi celo pot, prav tako pa smo poskrbeli za animacijo, zaradi katere udeleženci tega dogodka zagotovo ne bodo pozabili.
Iščete nasvet ali ideje?
da vam pomagamo!
Izpolnite obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.